ANTYMOBBING – ANTYSTRES – ANTYMANIPULACJA

Presja, agresja, manipulacja – PSYCHOLOGIA KONFLIKTU – skuteczne działanie w stresie i kryzysie, praktyczne techniki radzenia sobie z agresywnym partnerem w życiu i w pracy

Jest to szkolenie z praktycznych technik radzenia sobie z presją, agresją i manipulacją na poziomie komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Zostaną przedstawione techniki o potwierdzonej skuteczności, używane z powodzeniem przez służby specjalne i wywiady całego świata min. Mossad czy CIA. Nauczysz się jak skutecznie i w praktyce radzić sobie z osobą trudną i dominującą, systemowo wywierającą presję lub manipulację. Poznasz praktyczne techniki antymanipulacji – efektywne w każdym środowisku, w pracy, domu lub na uczelni. Jeżeli jesteś biznesmenem lub menadżerem to zdobycie wiedzy i umiejętności radzenia sobie z „brudnymi chwytami” w negocjacjach będzie niewątpliwie wartością dodaną.

Szkolenie odbywa się na sali wykładowej w formie warsztatu. Uczestnicy w podzespołach biorą aktywnie udział w kolejnych modułach na zasadzie wykładów interaktywnych lub ćwiczeń. Materiały szkoleniowe rozdawane są na bieżąco, adekwatnie do rozwoju ćwiczenia. W ostatnich modułach uczestnicy ćwiczą poznane techniki pomiędzy sobą pod czujnym okiem instruktora. Szkolenie kończy się rozdaniem certyfikatów.

Warsztat jest dynamiczny i interaktywny, jest prawdziwą esencją praktycznej psychologii stosowanej. Zaprojektowany jest jako ekstremalnie intensywne szkolenie a jego efektem jest natychmiastowa widoczna poprawa skuteczności działania i zaangażowania.

Na zakończenie zajęć każdy otrzyma stosowny certyfikat.

Zakres szkolenia:

  • stres – pełna definicja i przełożenie na techniki wpływu
  • zdefiniowanie zjawiska presji i manipulacji oraz intencji i słabych stron przeciwnika
  • naukę rozpoznawania i błyskawicznego klasyfikowania technik wywierania wpływu i reagowania na nie w praktyce w zależności od sytuacji
  • strategie i techniki deeskalacji konfliktu na różnych poziomach komunikacji
  • ćwiczenia praktyczne w parach i zespołach
  • naukę kontroli stresu i emocji za pomocą technik oddechowych i mentalnych
  • wszechstronną analizę przypadków własnych uczestników

Główne cele szkolenia:

  1. Dzięki szkoleniu zrozumiesz mechanizm technik wywierania wpływu na ludzi. Poznasz typologię osobowości i dowiesz się jak wykorzystać tą wiedzę. Nauczysz się konfrontować z przeciwnikiem – również biznesowym – w negocjacjach lub dyskusji.

  2. Będziesz umiał rozpoznać i sklasyfikować różne techniki presji, agresji i manipulacji. Dostaniesz klucz do ich neutralizacji lub obracania ich na swoją korzyść.

  3. Na warsztacie uzyskasz także umiejętność radzenia sobie ze stresem, podejmowania wyzwań i efektywnego działania w sytuacjach trudnych i konfrontacyjnych.

Podstawowe korzyści:

  1. Zdobędziesz praktyczne umiejętności obrony przed presją i manipulacją.

  2. Poczujesz się pewniej i bezpieczniej w interakcjach z innymi.

  3. Podniesiesz swoją samoocenę oraz odporność na przeciążenia.

  4. Nauczysz się budować zdrowe relacje z otoczeniem oraz czerpać z nich satysfakcję.

  5. Przestaniesz się obawiać wyzwań i zacząć działać efektywnie w sytuacjach konfrontacji z osobami trudnymi, agresywnymi, manipulującymi.

Trener, instruktor prowadzący.

Trener zmiany i psychologii wywierania wpływu z wieloletnim doświadczeniem zarówno szkoleniowym jak i biznesowym. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji w zespole, negocjacji i technik sprzedaży oraz zarządzania. 

Posiada wykształcenie wyższe magisterskie uniwersyteckie, ukończył wydział Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego z tytułem mgr. filozofii, ukończył podyplomowe studium Psychologii Biznesu zakończone certyfikatem kompetencji trenerskich w zakresie zarządzania zmianą. Specjalista z zakresu organizacji, zarządzania i przepływu informacji w zespołach zadaniowych.

Dysponuje 20 letnim doświadczeniem pracy z ludźmi w stresie zawodowym, w trakcie selekcji i oceny pracowniczej, prowadzi autorskie programy treningu psychologicznego, uczestniczy w szkoleniu żołnierzy Wojska Polskiego, w tym z jednostek specjalnych. Ma rozległe doświadczenia coachingowe i sukcesy w pracy z żołnierzami powracającymi z misji za granicami kraju (Kosowo, Afganistan) w kryzysie i procesie zmiany.

Prezentuje wysoki stopień optymizmu i poczucia humoru, świetnie sprawdza się w zespole zadaniowym. Żeglarz, strzelec, płetwonurek.

Czas trwania – 7-8 godzin w zależności od liczby uczestników

Liczba uczestników – od 12 do 16 osób

Szczegółowe Informacje oraz  zapisy:  biuro@cc4.pl i pod numer tel. 733 316 316.